FINA DAGAR

Fem minuter tills kafeterian öppnar och jag får mitt efterlängtade morgonkaffe & 35 minuter tills lektionen börjar, tänkte ta tillfället i akt och blogga lite. Har hunnit med en massa kul sen sist, och även en del tråkigt, precis som d ska va!

Jag har varit uppe i stugan i underbara fjällen med Ted, Annelie, Christer och lilla Anton! Det var en grymt bra helg:) Vi åkte skoter, vilket verkligen är en av favoritgrejerna, sen badade vi, lekte ute i snön med go-Anton, åt snuskigt god mat, drack vin framför brasan på kvällarna, bastade och hade det bra. Sen har jag jobbat en hel del, varit på en liten roadtrip med Lisa, varit ute i det fina vädret, pimplat, varit ut på sjön och njutit av två, helt lediga dagar, lekt med mina goa syskon, varit i ishallen med Adam, varit på sportlovsaktiviteter med Adam, Clara och Adams kompisar, ridit med Hanna, och haft kaffedejter med den nyss nämnda i massor, haft grillpremiär osv osv! Känns verkligen som d börjar bli vår:)
Sen har jag haft massa prov å sånt som inte är speciellt kul..

Nu: kaffe & skola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0