SÖNDAG / KVÄLL

Landade precis i soffan! Käkar lite och ser på Slaget om Sverige, väntar på att Ted ska komma hem:) Han är ute hos svärfar och målar om våra skåpluckor.

Har haft en mysig helg. I fredags var jag med tjejerna, sen sov Hanna här och på lördag morgon åkte vi med Mamma på loppis. Jag köpte en tjusig sypall, blommig och fin. Sen såg vi på Adams match! Och på eftermiddagen åkte jag, Mamma och Moa till mormor och morfar och filade med mormor och Lars, mysigt! Jag fick en espressomaskin av mormor, så himla snällt, jag som tänkt köpa en!:)

Idag har jag varit hos mamma och pappa, övningskört en timme, varit förbi på kaffe hos Per-Ola och Lena och varit på kalas hos Pontus, Annica och Ida, så mysigt så.

Ikväll blir det söndagsfilm, precis som det ska vara:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0