LÖRDAG

Hej på er. Hoppas ni mår bättre än vad jag gör. Jag ligger i sängen ute i Hosjö under två filtar, fryser och svettas i omgångar, har en mensvärk from hell och allt i mig värker och gör ont, typ. Började känna mig krasslig redan i torsdags, men idag är jag verkligen utslagen. Fick en hemskt bra start på dagen iallafall då både jag och Ted vaknade glada och pigga (ja förutom min förkylning då..) vid halv åtta redan, vi är verkligen som ett äldre par ibland jag och Ted, faktiskt väldigt ofta i väldigt många fall, men det trivs vi med. Vi myste länge i sängen innan Ted gjorde sig i ordning och for till Stockhom för en heldag med grabbarna. Fint väder fick dom också! Jag hoppas dom får en kanondag:)

Hur som helst. Igårkväll var jag och min kärlek i Vika och firade Lena som fyllt 40. Fantastiskt trevlig kväll med min fina släkt, god mat och härlig stämning. Jag är otroligt släktkär, och jag tycker det är så kul när vi alla ses!

Nu har min kära mor gjort tacos, ska pallra mig upp ur Claras säng och peta i mig lite mat. Hoppas ni får en fortsatt fin lördag:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0