HEJ Å HÅ

Eller nånting, haha.. Tisdag idag! Jag är tillbaks i skolan sen i fredags, blev hemma nästan hela veckan alltså. Men nu mår jag bra:)
I fredags var jag somsagt i skolan först, hade psykologiprov som gick finemang, sen på kvällen var jag och Ted på räkkryssning, så himla mysigt. Räkor, goda ostar, kex, vindruvor, vitt vin och massa mys. Turen tog fyra timmar så framåt kvällen stod vi uppe på däck och det var helt bäcksvart runt omkring förutom det stora fullmånen, ett väldigt fint ögonblick. Vid tio då turen var slut kom Philip och plockade upp oss och vi åkte till Lugnet där vi mötte upp Andreas, Patrik, Charlie och Salami, vi kollade på Haik-Borlänge. Efter matchen åkte jag och Ted hem och resten av gänget gick ner på krogen.
Resten av helgen bestod av jobb, öppning-stängning båda dagarna. Vi introducerade även Moa på Sportys denna helg och till vårt härliga lilla gäng! Tror hon kommer trivas som fisken i vattnet:)
Fick en kanonbra start på veckan igår, dagen började med att jag fick en väldans fint sms av mannen min, han är i Uppsala denna vecka, på måndagens första, och enda, lektion tittade vi på film, sen kom pappa och plockade upp mig och vi åkte och lunchade, mysig pappa-dotter-tid:) Sen följde jag med till hans jobb, jag ska jobba som sekreterare på pappas jobb varje måndag, kommer bli kanon! Till middag blev det räkgryta, en av mina favoriträtter. Ja en riktigt bra måndag helt enkelt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0