GODMORGON / FREDAG

Ligger fortfarande kvar i sängen och myser, vill inte krypa upp från täcket, burr. Idag är jag ledig från skolan, jag ska på begravning. Det är mammas faster som har gått bort.

I onsdags var jag på hockey med hela familjen, Håkan och Andrei. FIF- Team Gävle. Daniel och gänget vann med 8-3, grymt! Försökte övertyga Moa om att hon skulle skaffa sig en hockeykille så vi kan gå och se på hockey tillsammans, så himla kul ju. 

Igår var jag ner på stan efter skolan, köpte lite nödvändiga grejer, sen blev det fin torsdagsmiddag på mysiga Hammars med mamma, pappa och Adam, mums!

Nu måste jag rappa på, måla naglarna, duscha å göra mig i ordning. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0