DUNDERFÖRKYLD

Usch och fy! Mår jättedåligt, men iallafall liite bättre än igår. Idag har jag, precis som igår, inte gjort någonting alls, slöltittat på tv, sovit, kikat runt på blocket som en tok, sett film, och va ut i friska luften med Totte en kvart också.

Apropå blocket, jag letar efter ett soffbord.. Spelar egentligen ingen roll vilken färg då jag tänkt måla om d, men jag vill att d ska vara robust, och gärna gammalt och lite slitet. Tanken är att d ska bli vitt i lite shabby chic stil sen:) Stor, ljus matta och ny tv-bänk står också på shoppinglistan. Ska nog köpa matta från Ikea, men tv-bänken vill jag att ska gå i samma stil som soffbordet så jag hoppas hitta nått fint på blocket eller på nån loppis. Sen tänkte jag sälja iväg det nuvarande soffbordet och eventuellt tvbänken om Ted inte vill ha kvar d vill säga, men d tror jag inte. Och två stora mysiga plädar måste jag också köpa! Mysigt med höst och massa pyssel:)

Nu ska jag fortsätta göra ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0