-

ONSDAG- Skola. Förfest med Hanna, Emmy, Moa, Anna, Jonas, Aron och Lindström. Etage med Hanna, Emmy och Aron. Gick hem barfota i spöregn, note till mig själv- ta med ett paraply i väskan nästa gång.. Hur som helst, en riktigt rolig onsdag.

TORSDAG- Studiedag. Var i Hosjö och tog det mest lugnt.

FREDAG- Skola. Ted kom hem från Uppsala, fredagsmys framför tv:n tills våra partyglada vänner ringer vid tio och vill ha med oss ut, "bara nån timme då, när ni går ner på krogen åker vi hem". Blev en helkväll på Etage.. Men det blir alltid bra när det är sådär spontant!

LÖRDAG- En heldag med Cissi, Patrik och Aron, och givetvis min man också:)- loppis, en tur på stan, lunch på Bishops. På kvällen blev det några glas vin hemma hos mig med Cissi, Sandra och Malin. Blev en liten turné som Sandra så fint uttryckte det innan vi tillslut hamnade på Etage! Även detta en bra kväll!

SÖNDAG- Var i Hosjö med Ted, på kvällen somnade jag i Teds knä vid tiotiden framför Mördare okänd.

MÅNDAG- Ledig. Lunchade på stan med Ted. Ted åkte till Uppsala.

TISDAG- Skola. Storhandling med min kära mor.

ONSDAG- Skola. Hockey på kvällen, Falun-Borlänge, skitskoj. Falun vann med 3-1 inför en fullsatt ishall, ca 1800 pers!

TORSDAG- Sjuk. Underbart höstväder, massa lek och stoj med lilla Tott ute på gården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0