LÖRDAG

Dagarna går så himla fort, sjukt.

Förra helgen var vi i Gävle jag och Ted- bodde på hotell, åt på världens mysigaste resturang, shoppade på Ikea och hälsade på svärmor, mycket mysig helg! På söndagen var det dalalagsträning och sen skruvade vi ihop lite Ikea-grejer och sen stupade vi i säng.

Måndagen jobb, tisdag jobb, onsdag jobb och några timmar hos Ted på sjukhuset, sen skola resten av veckan. På tisdagen blev Ted inlagd, och opererades på onsdagen, och ytterliggare en gång på torsdagen. Han fick komma ner på avdelningen igår och där kommer han bli kvar minst en vecka ♥

Igår var jag i Hosjö efter att ha varit på sjukhuset med Ted på eftermiddagen- hade en riktigt myskväll, åt god middag, var uppe på Lugnet och såg på när div 2 spöade skiten ur Strömsbo (tror jag dom hette..) och sen blev det film och mängder av snask. Mysigt!

Sen idag har jag jobbat, varit på sjukhuset, handlat med mamma, och nu är jag i Hosjö. Ska strax sova, jobb tidigt imorgon, men först ska jag ut med min lilla Tott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0