MIN FINAFINA HELG

Har haft en helt underbar helg, precis vad jag behövde:) I fredags blev det fredagsmys till max! Tände varenda litet värmeljus i lägenheten och bunkrade upp med godis och la mig soffan i famnen på Ted framför en svensk deckare.

Igår, lördag, var vi ute hos Hasse och Monika i Holtäkt med Adam och Elin. Va så himla mysigt. Vi tittade på alla djur, fiskade, fikade och tog en långpromenad till forsen där vi gjorde barkbåtar och plockade svamp. Vädret var helt fantastiskt och det är så förbaskat mysigt ute i Holtäkt. Där vill jag bo! När vi kom in till stan igen fick barnen välja vart vi skulle äta och då blev det, inte helt otippat, McDonalds!
När vi skjutsat hem Adam och Elin somnade jag och Ted och sov fram till halv sex, en rejäl powernap.. Sen tog vi en promenad ner på stan längst med ån, lämnade tillbaks en film på Hemmakväll och gick sen tlllbaks samma väg längst vattnet. Stannade till och åt middag innan vi fortsatte hem och slötittade på film resten av kvällen. Somnade bakom rumpan på Ted i soffan efter någon timme:)

Inatt har jag sovit dåligt, har fått urinvägsinfektion och usch va jobbigt det är. Men idag var jag iallafall förbi Akuten och fick medicin så nu ska det förhoppningsvis bli bättre:) Åt lunch i Hosjö sen har jag rensat svamp och lagt på torkning och pysslat lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0