HIPP HIPP HURRA!

Igår, närmare bestämt den 5 oktober, fyllde mannen min 23! Och passande nog hade han ett möte i Falun så jag fick fira honom på sin dag. Hasse och Christer kom förbi på tårta på kvällen men annars tog vi det mest bara lugnt.

Idag åkte han tillbaks till Uppsala och kommer hem igen imorgon. Jag har haft skolfotografering idag, första gången jag är med sen årskurs åtta typ, tyckte det var på tiden. Sen har jag varit på mässa uppe på Lugnet med Andrea och några i klassen, plockade på oss massa gratissaker.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hipp Hipp Hurra för mannen din som fyllt år du får väl ge honom en stor kram från oss i Vika då, hörde att du jobbade hela helgen bra gjort men det blir ju kulor och det är inte dumt, hoppas allt är väl med dig och håll dig varm, vi har varit och kollat på Clara i dag hon var superduktig så det var kul hon var nöjd själv oxå, hoppas vi ses snart. Kram fr. MORMOR

2011-10-09 @ 16:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0