FF- FIN FREDAG

Har magkatarr, kan fasiken inte dricka kaffe. Och inte alkohol för den delen heller, får så jäkla ont.

Haft en bra vecka- i onsdags tonade mamma håret på mig, och det blev så jäkla bra! Första gången någonsin som mitt hår blivit utsatt för något annat än saxen:) Men toning ska ju va bra för håret annars hade jag inte gjort det! Sen igår var jag på stan med Hanna, kikade på jackor men kom hem med en halsduk, mysig eftermiddag. Sen var jag på Lugnet hela kvällen med pappa och Moa innan jag åkte hem och kröp ner bredvid Ted i sängen som kom hem från Uppsala en dag tidigare:)

Idag har jag haft en kortdag i skolan, sen varit i Sågmyra på Lager 157 med Ted och Sandra, köpte en jacka men annars hittade jag ingenting fint, men jackan är jag jättenöjd med!

Ikväll blir det lugnt, ska kanske till Jonas och Lotta en stund, annars har vi inget planerat. Imorgon ska vi till Gävle, det ser jag framemot:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0