UPDATE

Tänkte berätta lite kort om dagarna jag missar!
I torsdags var jag, Hanna å Aron till Lager 157, jag å Hanna var som två fnissande fjortisar hela eftermiddagen. Stackars Aron haha! Sen gick jag å Hanna hem till Jonas och såg film, och vi var lika dryga då haha:)
På fredag kom älskling hem:)
Sen var det min helg på jobbet, vilket innebär öppning-stängning alla dagar. På lördagkväll firade vi att Malin fyllt 18! Var först en snabbis hos Emmy, sen åkte vi till Malin för att gratta henne, en tur till Hannas syster Elin och sen blev det typ en halvtimme på Etage, inte för alla dock då två av mina kära vänner var lite väl överförfriskade, haha.. Jag var dock nykter och aptrött efter en dag på jobbet. Tog en taxi hem vid 12, superskönt att komma hem i tid:)

Va så inte så mycket mer, har mest jobbat och varit med hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0