LÖRDAG

Idag är jag inte på topp! Var jättelänge sedan jag va ut innan igår, och jag hoppas det tar minst lika lång tid tills nästa gång haha:) Är inte alls sugen:) Och då blir det spiknyktert!
Hur som helst så var det kul igår! Hela dagen var bra:) Först mysfika i flera timmar på Waynes med Hanna å Malin, sen gick jag hem till Jonas där Lotta och Fredrik var också- tittade på Idol och spelade Buzz! Sen var jag i stan hos Janne med älskling, Järnberg och Hanna. Sen Pitchers å sen Etage.
Träffade massa folk jag inte sett på länge, jätteskoj:)
Sen skjutsade Cissi hem mig vid tre å då va jag tröttare än tröttast:)

Idag har jag jobbat några timmar på förmiddagen, varit förbi skomakaren som hade lagat å putsat upp mina skor- de blev som nya, jättefina! Köpte lite käk å lite bär å grejer, tänkte göra smoothie ikväll, sen hem å låg utslagen på soffan en timme innan jag tog tag i livet och tog ett bad haha..

Ted sover på soffan nu och jag slötittar på någon film, vi ska strax åka och äta. Är sugen på sushi, får se vad Ted tkr:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0