HAPPYMESS

Är så trött i huvudet så ni anar inte, haft fullt upp på jobbet idag- men jag gillar när det händer något hela tiden och har man inget planerat när man kommer hem är det ganska skönt att vara helt slut. Däremot så var det många griniga kunder idag, sånt gör mig less, vi gör ju så gott vi kan.. Tur att det är ett fåtal och att de allra flesta är urgulliga:)

Jobbade hela helgen, på lördagen var jag, Ted och Hanna på VC och åt. Sen var jag och Hanna en sväng på Rådis för att sedan avsluta kvällen där vi började, på Victuscella. Trevlig kväll med fint sällskap:) På söndagen åkte jag och Ted direkt till Avesta efter jobbet, en mysig liten biltur med allsång till Winnerbäck! Sen hämtade vi Moa och Matilda i Borlänge, jag sov som en stock i bilen, så mysigt att åka bil när det är mörkt.

Förövrigt har jag blivit med Iphone, så jävla nöjd. Bytte tillbaks till Telia från Tele2 också, har skaffat abonemang. Kändes som det var på tiden, trots att jag varit lite skeptiskt. Jag har också blivit av med mitt flickrum i Hosjö, lite seperationsångest men ett sånt fint rum borde inte stå tomt och Clara är så glad så som ska få flytta in dit:)

Nu kom Ted precis hem från Charlie, och jag ska få fotmassage, mmh:)

Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Maja,



Vi är ledsna att se att du har lämnat oss. Hoppas du har trivts under din tid som kund hos Tele2 och att du blir nöjd med ditt nya abonnemang. Om du har några synpunkter eller tips som kan göra oss bättre får du gärna mejla dem till mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-11-04 @ 11:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0