SUNNY SUNDAY

Vilken rolig helg jag haft! Va så kul att träffa tjejerna igår, var så länge sen sist, blev först mys i en park innan vi åkte på fest inne i stan! Och jäklar va länge sen jag var på hemmafest med folk i min ålder, haha, minns inte senaste gången! Jag går ju oftast ut med Ted och hans/våra kompisar och då blir det ju oftast krogen och om inte så blir det ju iallafall ingen fest med folk i min ålder. Men det va skoj, kändes lite som back in days, haha:) Ted kom och hämtade mig runt ett så jag är inte allt för trött idag, skönt.


Idag har jag och Ted åkte mc hela dagen, så jäkla mysigt♥, vi åkte först och åt vid Slussen och sen åkte vi till Torsång och runt lite överallt. Sen åt vi middag hos mamma och pappa, och var nere vid sjön och badade med Totte:)

Nu är Ted ute och åker lite tsm med Lindström, dom skulle inte vara borta allt för länge så sen blir det popcorn och ice tea framför nio-filmen på femman innan det blir tack & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0