MIN HELG / SÖNDAG

I lördags var jag på Rättviksmarknad med älskling, Lindström, Oliver, Roger, Douglas och Tilda! Barnen åkte karuseller och vi åt marknadssnask och hade det trevligt! Sen åkte vi hem till Lindström, jag fixade i ordning mig och åkte sedan till Emma för att fira hennes 18-årsdag, där var även Sandra, Malin, Linda, Evelina och Astrid, vi förfestade där innan vi begav oss vidare till stan, blev Etage för mig och Sandra medan resten av gänget åkte i väg på sitt. Riktigt skoj kväll både hemma hos Emma och på Etage! Alldeles för länge sen jag och Sandra va ut tillsammans!

Idag har jag hängt på Bryggcafet med Ted, Lindström och lilla Oliver, sen åkte jag till Hosjö, blev en massa bus med alla djur och alla syskon, haha!:) Sen åkte vi ner till sjön så Totte fick bada, han älskar det! Sen kom Ted och vi spelade badmintoon, åt middag och Ted och Adam lekte, Adam verkligen avgudar Ted!


Fantastiskt fint väder vi har haft idag föresten, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0