MÅNDAG

Fytusan va trött jag är i dag, låg uppe och tittade på film alldeles för länge igår. Såg Heartbreak hotel, jättehärlig film! Jag och Ted låg i soffan och skrattade i kapp:)

Hade långdag i skolan, jättesegt, trots att jag försov mig på morgonen och fick en alldeles för lång, men mycket välbehövlig, sovmorgon haha.. Sen var jag ner en tur på stan och kikade på jeans, mina favoriter har gått sönder, skittrist. Hittade inga nya heller.. Sen åkte jag och handlade sen hem och åt med Ted som hade sin första dag på nya jobbet idag, han trivdes och det gick bra:)

Before school- pigg chey!

After school- trött chey! Älskling ligger och sover borta i soffan, tröttis.


Nu ska jag väcka Ted så vi kan titta på En unge i minuten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0