MÅNDAG

Den här måndagen blev riktigt bra tillslut trots att jag va trött som bara fan imorse, ville sååå gärna ligga kvar i sängen, och Ted åkte till Uppsala idag också så det gjorde ju inte saken så mycket bättre, min finis.

Efter skolan åkte jag till Hosjö, sen åkte jag, pappa och Adam och övningskörde och sen blev det en tur till rangen. Första gången jag var där i år och det var jätteskoj, ska försöka ta mig dit igen i veckan och hålla i golfen i sommar:) Sen åkte vi och köpte glass innan dom skjutsade hem mig. Mysig eftermiddag:)

Min favoritglass, mums!


Nu sitter jag och tittar på någon dokumentär på fyran om åttaåriga flickor som bor på internatskola, dom gråter och längtar hem och nej usch, dom är ju alldeles för små för att flytta från mamma och pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0