LÖRDAG

Blev förfest/middag igår med Malin, Emma, två grannar jag glömt namnet på, oppps, Pontus, David och Adam. Vi blev bjudna på löjrom till förrätt, sen till varmrätt åt vi ren och en jättegod gratäng och sallad med soltorkade tomater och massa gott.

Efter middagen åkte vi vidare till Klin i Borlänge, första gången jag var där och jag blev riktigt besviken.. Vi kom väl dit runt elva-tolv, så visst det hade väl inte riktigt kommit igång än men nej endå, jag gillade det inte. Litet, trångt och mycket folk bara. Så vi ringde tillbaks skjutsen och jag åkte till älskling och Aron. Vid två blev det efterfest hos Charlie och vi blev kvar där till fem imorse, sen blev det en promenad hem genom stan, det var jätteljust ute och solen höll precis på att gå upp, jättemysigt.

Idag har jag och Ted bara slöat, vi tog en promenad och handlade, men annars har vi mest legat i soffan och jag har badat. Nu lagar Ted middag- potatisgratäng, kött å bea, mums. Och efter maten ska jag sätta på mig något vettigt och möta upp tjejerna för några glas vin och sen får vi se vart kvällen tar vägen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0