BARA FESTEN KVAR!!

Nu kan jag också, äntligen(!!), säga att det bara är festen kvar.. plus ett år sen då, haha! Fyfan va skönt. Har pratat med lite lärare och jag är i hamn med allt, så himla skönt, även de uppgifter som hängt med sen ettan då jag bara gick 50 procent är nu gjorda, så nu är jag också helt klar med ettan! Åååh va mycket som släppt från mina axlar idag:)

Och föresten, idag fick Ida och Tobias en liten son. Såg det på facebook alldeles precis och fick en och annan glädjetår. Följt hennes blogg enda sen början av graviditeten så känns som man varit med lite på resan haha. Känner inte Ida men vi har gemensamma kompisar så vi festade en del tillsammans för nått år sedan:)

Nu ska jag ta och fortsätta med städningen, sen ska jag ta ett bad och ett glas vin. Njutanjutanjuta över att allt plugg är över och att det inte finns en endaste liten sak som gör ont i magen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0