♥110430♥

I lördags tog jag och Ted årets första mc-tur, vi åkte till Hotell Klockargården där Ted hade bokat ett så fint rum till oss. Vi började med att äta lite smått och gott, ost och kex mm, sen hade Ted bokat massage till mig på hotellets spa, så efter fikat gick jag dit och fick en gudomligt skön massage av en massör vid namn Sanna, sen upp till rummet där jag och hjärtat tog ett bubbelbad och ett glas rött, vi gjorde oss i ordning för kvällens middag och begav oss sedan iväg till hotellets resturang. Till förrätt åt jag sparris med pilgrimsmusslor, Ted åt oxsvans och någon slags soppa, till varmrätt åt vi båda oxkind, och gud så gott det var, till efterrätt åt vi glass med hjortronsylt, mumsmums. Sen gick vi upp på rummet, vi satt i den stora himmelsängen och där bytte vi ringar, och det var så romantiskt, som på film, kunde inte blivit mer perfekt. Efter det tog vi en promenad i byn, eftersom det var Valborg var det mycket folk ute och vi gick till brasan med utsikt över Siljan och stod där och myste ett tag, sen gick vi och tog lite fina bilder tillsammans och ja stämningen var magisk. Sen gick vi upp till rummet och tog ännu ett bad i bubbelbadkaret, vi skålade med champagn och låg bara och njöt av stunden.

Morgonen efter åt vi en god hotellfrukost, sen tog vi och åkte och hälsade på farmor och farfar, var så länge sen jag var i Leksand hos farmor och farfar och jag har verkligen saknat dom, och Leksand. Trivs himla bra där! Sen åkte vi hem till Falun och till Hosjö där vi åt middag med mamma och syskonen, pappa är i Portugal och spelar golf. Mamma bjöd på en av mina favoriträtter, räkgryta, så sjukt gott. Sen åkte vi hem och bara myste resten av kvällen.

Jag kunde inte haft en finare helg och en bättre förlovning, allt var perfekt och det kunde inte blivit annat med tanke på att Ted är min skatt, jag älskar honom så och jag är så lycklig att han numera är min fästman♥ Jag älskar dig så!


Kommentarer
Postat av: Anonym

O gud så romantiskt vad lycklig du måste vara förstår jag, har ej vetat om att du har en blogg men upptäckte det nu vad kul nu kan jag följa dig, vad roligt att Ted trivdes på sitt nya jobb cirkeln är sluten om man säger så många har jobbat där.

Puss o Kram Mormor

2011-05-05 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0