TRÖTT, SJUK & SLITEN SOM IN I..


Nä fy asså, idag är jag inte på topp! Skulle jobbat men kroppen säger ifrån, så idag blir det en uppladdningsdag! Måste vara frisk imorgon.

Igår jobbade jag iaf tio till fem, sen kikade jag på innebandy med pappa, Adam, Peter, Lina, Isa och Jossan, sen åkte jag och Ted och köpte kvällsfika, massa goda, och söta(!) korvar, stenungsbakat lantbröd, och kiwidrömdricka, mums! Sen såg vi en stund på Big Brother, å vilket jäkla skitprogram alltså! Nää inget slår Paradise Hotel, hehe. Tycker medelåldern va lite väl hög i BB-huset..? haha.

Hur som helst, vila och sånt är det jag ska ägna mig åt idag. Sen efter lunch måste jag ut en stund i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0