TISDAG- NU TAR JAG HELG

Hej på er.

Så här sent brukar jag verkligen aldrig va uppe på vardagar, fan det här kommer rubba min fina rytm totalt.

Idag har jag varit i skolan, hade ett litet samtal med min nk-lärare angående en uppgift om mat och hälsa vi arbetar med just nu, vi diskuterade lite om jag skulle göra den eller få en egen, annan uppgift. Men jag bestämde mig för att göra samma uppgift som resten av klassen, det kommer funka.

Sen var jag en tur på stan, köpte en plånbok, hårgrejer och lite sånt, och så gjorde jag ett kanonfynd i form av en jacka, toppen! Nu gäller det bara att jag hittar ett par skinn stövlar, vet precis hur jag vill att de ska se ut men icke sa nicke, hittar inga fina som faller mig i smaken. Är så trött på alla dessa boots, tycker dels att dom är osmickrande för benen och ja nej, jag vill ha ett par klassiska skinnstövlar. Mina favoriter gick sönder för några månader sen och nu går jag runt i ett par skinnstövlar från Vagabond, som jag dock gillar, men skulle vilja ha ett par till också.

Sen nu på kvällen har jag spelat match, gick inge vidare men jag hade räknat med det eftersom det var första matchen på väldigtväldigt länge, kul som fan va det iallafall! Och vi vann!

Nu ska jag hoppa in i duschen! Och juste föresten, idag får jag, och resten av klassen, helg! Hur skönt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0