ONSDAG

Wii, blev precis skitglad! Jo jag brukar jobba till kl sex på fredagar men nu på fredag skulle jag jobba några timmar extra, till kl åtta, och det är herrmatch då, semifinal mot Warberg, och jag, som aldrig missar en match, blev ju väldans ledsen över att inte kunna gå. Men då läser jag nu på facebook att matchen är framflyttad till kl 21.00! Så jävla bra! Hejahejaheja Falun!!

Hur som helst, jag mår bättre idag, jätteskönt. Ska åka till Kristine om en stund, kursstart för praktisk spädbarnsvård, ska bli skoj! Sen beroende på hur jag mår senare idag ska jag kanske till Victuscella, well, vi får se.

Håller tummisarna för lillebror som antagligen ska opereras idag, puss på dig!

Nu: Dags att klä på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0