MÅNDAG!

Då var det måndag igen och somvanligt har jag inte tid att blogga på helgerna, men nu så!

I fredags var jag och Ted som sagt på John, Teds farfars, begravning. Det var så fint och solen sken från en helblå himmel för hans skull denna fredag. Efter begravningsgudstjänsten åkte vi allesammans och åt.
På kvällen var vi hemma hos Lindström med Linda, drack lite vin och tog det bara lugnt.

Så här såg jag ut på begravningen.


Och älskling va superstilig i kostym!

På lördagen jobbade jag, tog en promenad i det fina vädret hem, sen blev det fantastiskt god middag hemma hos Jonas som Ted tillagat, sen satte vi på en film men jag somnade i inledningen och sen väckte hjärtat mig när det var dags för oss att gå hem.

Igår jobbade jag, sen kom Ted och hämtade mig och vi åkte hem och chillade bara.


Och idag är det somsagt måndag, jag har sovmorgon till halv ett, skönt! Tre av mina lärare är i Ryssland så det är en himla massa lektioner inställda, så denna vecka kommer bli jättelugn, sen har jag studiedag på torsdag också, finemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0