MÅNDAG!

Ny vecka igen efter en trevlig helg! Jobbade hela helgen, efter jobbet på fredagen åkte jag med mamma och handlade mat, fina vårblommor och krukor, och fredagsmys. Sen när jag skulle upp i lägenheten ramlade jag och slog knäna, fytusan va ont det gjorde! Lagade middag till mig och min man, blev supergott, sen skulle vi till Aron men jag hade alldeles för ont i knäna för att följa med och sen kände jag att jag behövde sova så jag orkade upp till jobbet. På lördagen blev det en riktigt hektiskt arbetsdag, sen Etage med älskling, Therese, Aron och en massa andra, va sjukt skoj! Dansade och drack en himla massa gott, farligt när det är massa gratis dricka i vipen..! Sen blev det efterfest hemma hos mig och Ted, och sen somnade jag och hjärtat gott! Dagen efter hämtade Mathias upp mig och vi åkte och jobbade, fy va trött jag var, men det funkade!

Och idag har jag varit i skolan, big suprise, haha. Hade min sista rättskunskapslektion, skönt!! Sen åt jag lunch med Malin, Emma och Evelina, gick en tur på stan, köpte en superfin blus som jag tänkte ha på onsdag då det blir party igen, sen åkte jag hem, sen skulle Ted till advokaten så då följde jag med honom ner på stan, sen var jag en tur till pappas kontor, sen hem till Hosjö. Ja, så har dagen sett ut hittills.

Nu ska jag duscha hade jag tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0