SÖNDAG


Bilder från i fredags, tagna med mobilen.

I fredags va vi ut och firade Sandra somsagt, jättetrevligt! Vi startade på Victuscella, åt fantastiskt god mat, drack gott vin och hade det hemskt trevligt. Vid halv 12 gick jag och Sandra vidare till Etage där vi slog klackarna i taket, hehe! Ganska lite folk och apdålig musik men det va skoj endå! Träffade en del kompisar jag inte sett på länge, skoj!

Sen åkte jag hem och sov med en apfull pojkvän, haha!


Igår va jag en tur på stan, köpte en jäkligt fint tröja, sen kikade jag på innebandy med mamma, pappa, Clara och Adam, SM-finaler, spännande! Sen var jag och Ted på bio och såg Sanctum, lätt en av de absolut bästa filmer jag någonsin sett, in måste se den, helt sjukt bra!


Nu kommer en del släkt hit, vi ska fira Adam som fyller år i veckan! Mormor hade med sig en massa fina kort, bland annat några på mig och älskling, dom var jättefina! Har köpt ett familjealbum till mig och Ted, där vi ska ha alla kort vi tar, så nu fick jag några fler dit, perfekt!

Nu måste jag rusa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0