ONSDAG

Ja men vi kör väl en vanligt, liten update då..

FREDAG- Förfest med tjejerna, så jävla kul!! Aron, Patrik, Ted och söta Cissi kom förbi också:) Sen gick vi ner på stan, där splittade vi lite på oss och jag, Ted, Patrik och Cissi gick till Pitchers, sen gick jag till Etage med Lina. Sen följde jag med på efterfest en stund innan min finis ringde och ville ha hem mig omedelbart bums!

LÖRDAG- Va i Hosjö på dagen, mys, sen fixade jag mig, åkte upp på innebandy, sen kom Patrik, Ted och Cissi och plockade upp mig och vi åkte hem till Cissi och förfestade lite innan vi åkte till Slussen och fortsatte där. En massa folk, och vi va väl, utan konkurrans, yngst på stället, haha, men d va kul. Vi drack några glas vin innan vi gick vidare till en superfin båt och satte oss och fortsatte. Sen åkte vi till stan där vi satte oss på Pitchers, dom bjöd på goda drinkar till hela gänget, himla snällt, sen drog vi och köpte pizza sen upp till Charlie där vi satte oss och käkade utanför i sommarkvällsvärmen, sen tog vi taxi hem och somnade väl vid fem.

SÖNDAG-
 Ted jobbade. Kollade på innebandy!

MÅNDAG- Ted jobbade och jag va i Hosjö! Övningskörde.

TISDAG- Spelade brännboll på Viken på kvällen, jättemysigt.

ONSDAG- Sista dagen i skolan, dvs skolavslutning, wihoo! Solade på Lugnet med klassen, sen bjöd Görgen och Göran oss på tårta och så sjöng vi en trudelutt innan vi fick gå hem. Eller jag hade ju lektion på Kristine en timme, men sen slutade jag.. haha. Så nu har jag SOMMARLOV! Helt underbart! Har inte riktigt fattat det än:)

Suddiga och fula bilder från helgen, haha.. Men bättre än inga alls I guess..

Sprang på Sofia inne på Etage..

Jag & Lina!

HAHA..

Lina & Charlie på Pitchers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0