UPDATE

TORSDAG- Degade och gjorde ingenting förens jag blev upplockad av Jonas och vi åkte ner på stan, mötte upp Ted och Patrik och uträttade några ärenden. Hem, packade, duschade och grejade lite innan Anders kom och plockade upp mig och Jonas. Åkte och handlade mat, sen pizza och åkte ut till Staberg där Ted och Patrik redan var. Åt pizza och jag åkte lite vattenskoter, vilken leksak alltså, hur kul som helst. Sen kom Järnberg och förbi en sväng och sen kom Lindström och då åkte vi till Torsång. Dit kom även Charlie, Isabelle och Tobbe. Solen kom fram och vi hade det så mysigt. Framåt små timmarna skjutsade Tobbe hem mig och Ted till mamma och pappa i Hosjö där jag å älskling låg vakna ända fram till åtta på morgonen och bara pratade, så himla mysigt.

MIDSOMMAR- Gjorde oss i ordning och åkte till Vika, fikade, gick tipspromenad, jag och pappa tog en promenad fram till byn, jättemysigt, där mötte vi upp alla andra glada:) Har världens goaste släkt! Sen åkte jag och Ted ut till Torsång där nästan hela vårt goa gäng var samlat, vissa åkte vattenskoter och det tillkom och droppade av kompisar hela tiden, efter någon timme kom även Linda och Sandra kom förbi också, jätteskoj! På hem vägen åkte jag förbi Vika igen och blev kvar där någon timme innan vi åkte hem och sov. Min och älsklings första gemensamma midsommarafton, love you.

LÖRDAG- Mysdag. Påväg till jobbet skjutsade Ted mig till Hosjö, var där hela dagen, sen åt vi middag hos Sandra och sen åkte jag hem och sov.

SÖNDAG- Jobbade, städade och fixade bussen med Jonas och Anders hela dagen, kom hem vid halv tolv och då var det bums i säng.

Har en hel del bilder men hinner inte lägga in dom nu, så dom får komma i efterhand:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0