TORSDAG

MÅNDAG- Ted var i Uppsala på jobb, jag var i Hosjö:)

TISDAG- Jobb!

ONSDAG- Jobb! Ted kom hem:)

TORSDAG- Var hos frissan och blev klippt, hade tänkt klippa mig kort, typ till axlarna, men fegade som vanligt ur, tycker ju så himla mycket om mitt långa hår men samtidigt är jag så jäkla sugen på att testa nått nytt, kanske nästa gång! Blev iaf nöjd med håret, riktigt fräscht! Sen har jag haft världens jobbigaste mensvärk hela dagen, åkte hem till mamma och pappa och la mig efter jag varit hos Ida, sen nu på kvällen skjutsade världens bästa mamma hem mig. Resten av kvällen ska jag bara ta d lugnt, har möte på jobbet klockan nio imorgon och sen ska jag till Borlänge med Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0