TISDAG

Igår blev det somsagt en vända till Peace and Love med Sandra, men först blev det ett jäkla massa farande hit och dit för oss med Jonas, men d va skoj, haha. Sen blev det så att jag och Sandra blev skjutsade till Borlänge och fixade band och så, tog en tur runt, käkade och sen blev vi hämtade av älskling och Järnberg, vi åkte alltså inte dit med dom andra och bussen eftersom det blev så försenat med allt.

Idag har jag tvättat, städat lite, sen åkte jag och Ted och handlade massa gott och tog med oss bagetter med skagenröra, iste, frukt och massa gotta ner till sjön och hade picnik, supermysigt.

Nu är Ted nere på vårdcentralen, jag ska hänga dom två sista maskinerna med tvätt och sen kommer mamma och hämtar mig för en tur till Hosjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0