SÖNDAG

FREDAG- Spenderade hela dagen i Hosjö, solade och tog det bara lugnt. På kvällen var jag hos Johanna på studentmottagning, var så himla trevligt, sen gick jag och Linda till Lukas studentmottagning och sen åkte jag till Hosjö, mötte upp Malin och Emma, och sen åkte vi ner på stan och mötte upp Hanna och Emmy. Va nere på stan en stund innan vi gick till Aron och Lindström, sen åkte Emma och Malin hem och vi andra gick till Charlie och Andreas på efterfest. Tog en liten roadtrip med världens skönaste tant, haha! Sen gick vi hem till mig och sov vid fyra.
LÖRDAG- Jobb, middag i Hosjö, jättemys, sen åkte vi hem och jag somnade framför filmen Ted så gärna ville vi skulle se, haha:(
SÖNDAG- Jobb, alltså jag har ett sånt grymt bra jobb, trivs så himla bra där, är det någonting som gör en glad så är det att umgås med goa ungar hela dagarna, har världens goaste arbetskamrater, arbetsuppgifterna är varierande och det händer jämt nått liksom! Ikväll ska Ted göra sina berömda pannkakor har jag bestämt, var och köpte lite sylt och falukorv (man måste ha falukorv till pannkakor!!) efter jobbet så nu väntar jag bara på att mannen min ska komma hem från Munkfors.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0