LÄGENHETER

Finns så himla många fina bostadsrätter till salu, finns två fina i övre Norslund ute just nu, framför allt en av dom är verkligen jättefin. Skulle kunna tänka mig att bo i övre Norslund, verkligen, nära till allt, precis som här plus att där känner jag folk som bor, Emmy och Carl till exempel. Och det är billigare också! Skulle inte kunna tänka mig att bo på Kvarnberget, i Slätta eller Bojsen.. Känns så långt bort från allt på nått vis och jag har liksom ingen relation till stället, känner inga som bor där och så..

När vi ska ut å kika på lägenheter seriöst, förhoppningsvis till hösten, hoppas jag det ska finnas nått fint i övre Norslund eller här på Knoppen!

Här är en av tvåorna i ö Norslund, ljus, fräsch och fin:)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kollade oxå på den här och tyckte den skulle passa er perfekt, pratade även med mamma att hon skulle kolla den var ju till ett bra pris oxå, om ni nu tänker flytta är det ju åt rätt håll hoppas allt är väl med er trots sommarvädret, hoppas ni kommer ut till midsommar. puss o kram mormor

2011-06-18 @ 12:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0