EN LITEN UPDATE- ONSDAG/TORSDAG

En liten update då.. haha. I onsdags åt jag middag med en favorit, Carl, va så himla trevligt! Hade bestämt mig för att ta de lugnt men sen beställde vi in en flaska vin och sen va det kört, haha. Oskar kom och och det blev några glas öl innan vi drog till Charlie. Carl och Oskar gick till Rådis efter ett tag och jag blev kvar med älskling och dom andra.

Igår gick jag upp olidligt tidigt och tittade på Moas första match på cupen, dom vann med 9-0, great! Stannade kvar där ett tag med pappa och kollade på lite falulag, Magda, som hoppat in och hjälpt 94orna denna dag, var grym!

Sen blev det crusing med Malin, Evelina och Linda, kom hem vid tolv skulle jag tippa på och idag är jag glad och pigg, skönt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0