ÅRETS FÖRSTA DOPP

Igår badade jag för första gången igår, med mamma, Moa och Adam, var så himla mysigt! Totte var också med ett tag, han verkligen älskar att bada å d är så kul å plaska runt i vattnet med honom.

Sen på kvällen såg jag och Ted på Morden i Midsomer, nya avsnitt nu och dom får man absolut inte missa! Saknar dock den riktiga Barnaby, ingen kommer någonsin kunna ta hans plats.. haha!

Nu är Ted och hämtar sin mc och jag håller på och fixar mig inför Peace and Love, eller fixar och fixar, har smörjt in mig med solskydd och satt på mig kläder. Sen när Ted kommer hem ska vi äta, packa och sen åka till våra kära vänner på campingen. Tror vi blir kvar där inatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0