SÖNDAG 30/1 2011

Nu va det länge sen jag bloggade, igen. Har haft en hel massa annat att göra och så kommer det vara i framtiden också. Men jag kommer att ha bloggen kvar, och kasta in ett och annat inlägg då och då.

Hur som helst. Jag har fyllt 18!! Jag har dansat och druckit goda, och alldeles för många drinkar på Etage, för att fira födelsedagen! Och igår blev det några glas vin och födelsedagsmiddag med mina fina tjejer. Kunde inte ha haft en bättre födelsedagshelg!:) 

Jag har världens toppenjobb, jobbar varje helg och kommer göra det i fortsättningen också. Även de närmsta loven. Skolan rullar på bra och jag är så lycklig med min underbara älskade Ted. Livet är så otroligt fantastiskt fint!

Nu står Ted i duschen, han har varit och gymmat, sen blir det film, söndagsmys och batteriuppladdning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0