TORSDAG / 20 JANUARI

När vi gick och la oss igår hade Ted feber, frossa och var inte alls pigg, och när jag vaknade imorse hade jag åkt på samma sak, jobbigt speciellt med tanke på att jag fyller år imorgon(!!) och att helgen är fullbokad. Är glad att jag flyttade fram middagen iallafall!

Hur som helst ville jag åka till skolan och få min redovisning på historian gjord, så jag kämpade mig dit och det känns så himla skönt nu! När jag kom hem pussade jag Ted hejdå, han skulle iväg och köpa ny bil idag, spännande! Sen gick jag ut på en långpromenad med Totte längst med sjön, solen lyste och himmlen var helblå, superhärligt.

Nu har jag duschat och ska strax tillbaks till skolan för utvecklingssamtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0