SÖNDAG :)

Igår dömde jag först en match på morgonkvisten, sen jobbade jag några timmar. Sen blev det middag och myskväll hemma i Hosjö med hjärtat och resten av familjen. Är så lycklig att Ted är hemma från sjukhuset!

Idag gick jag upp vid åtta för en promenad med Totte, tog en längre tur för det var så himla skönt väder och vi passade som vanligt på att träna lite längst med vägen. Sen kröp jag ner bredvid Ted igen och myste en timme.

Idag blir det innebandy för hela slanten, vi ska se Moa och Adams match. Jag ska försöka sola och springa in på HM innan Moas match också, hoppas jag hinner! Och Ted ska förbi sjukhuset för medicinering en snabbis.

Nu måste jag platta mitt ruffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0