ONSDAG!

Onsdag och mer än halva skolveckan avklarad, skönt! Har inte tid till att blogga som ni kanske förstår, åker upp till Ted på sjukhuset direkt efter skolan varje dag och är sen där till sent på kvällen. Ted blir bara bättre och bättre och det är så himla underbart att se:)

Har hunnit med att övningsköra med mamma och pappa för första gången också, igår gav vi oss ut på en liten tur. Har ju kört en en hel del med Ted i sommras, så jag kan redan ganska mycket! Gick iallafall jättebra, först visade jag mamma att jag kunde starta, växla, bromsa och allt sånt där nödvändigt och sen tog jag och pappa en tur ute på riktiga vägen, mötte bilar och människor, och allt gick kanon!

Bild från i sommras då jag och Ted visade Järnberg och Linda vad Ted lärt mig, Rally-Maja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0