ONSDAG

PLUGG PLUGG PLUGG... Känns mer än vad det egentligen är, men endå, imorgon eftermiddag kommer jag kunna bocka av två inlämningsuppgifter och en redovisning, skönt! Sen är det bara ett svenskaprov kvar denna vecka innan jag ska andas ut.

Igår kväll var jag och mamma på föreläsning om droger i Falun, Ted & Lindström var också där en stund, själva föreläsningen gav mig inte så mycket, mindre än jag trott iallafall, men jag är glad att jag gick! Det som gjorde mig väldigt förvånad var att det var ca 100 pers där, 1000 inbjudningar hade skickats ut, väldigt konstigt att så få kom med tanke på att droger är väldigt vanligt och något som förekommer på nästan varje liten sketen hemmafest i Falun.

Nu måste jag fortsätta att plugga!! Snart fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0