MITT NYÅR

Jag kunde inte haft ett bättre nyår, helt perfekt var det!

Börjde dagen ute i skogen som ni kan läsa mer om i inlägget under, sen grillade vi korv ute och Ted körde runt söta Anton på sin snowracer, ingen annan fick köra honom, bara Ted som dög, gullisen.

Sen bestod resten av kvällen av god mat, trevligt sällskap, sällskapsspel och många hjärtliga skratt. Jag och Ted fick ett sällskapsspel i nyårspresent från Hasse och Monika, så räkna med en spelkväll hos oss framöver:)!

Vi stannade över natten och åkte hem på eftermiddagen idag, väl hemma på Hagagatan tog jag en dusch och Ted somnade framför tv:n, sötisen. Sen kom mamma och Moa och hämtade mig och vi åkte och handlade, Ted skulle till en kompis i Borlänge.

Resten av kvällen ska jag spendera framför tv:n med en bit kladdkaka, ska slå en pling till Ted och höra när han dyker upp också.

                                   Välkommnar år 2011 med ett stort leende på läpparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0