MÅNDAG / SKOLDAGS

Hej på er!
Var ett tag sen jag bloggade nu, och det beror på att veckan har bestått av jobb och sjukhus, så jag har inte varit hemma mer än för att få några timmars sömn. Men nu hade jag lite tid över innan jag ska iväg till skolan.

Jobbet gick kanon och var superkul, jobbade måndag-söndag, 10-17, (till 15.00 på lörd-sönd). Sen när jobbet var slut på dagarna gick jag direkt till sjukhuset där Ted låg, och fortfarande ligger. Han opererades akut i veckan och har mått riktigt dåligt, men nu verkar det ha vänt för hjärtat och jag håller alla tummar och tår att det inte blir fler vistelser på intensiven och de olika avdelningarna några fler gånger efter den sista operationen som är om några månader.

Idag är det skoldags igen, efter ett härligt jullov! Känns inte allt för jobbigt att skolan drar igång igen, nu närmar vi ju oss våren och går mot ljusare tider, underbart! Och det står inte på förens det är sportlov, hehe.

Nu ska jag börja göra mig i ordning för att sen gå till bussen, börjar halv ett idag, skön mjukstart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0