IDAG ÄR DET MIN DAG

Idag fyller jag 18 år! Det är nästan lite sjukt, på något vis, 18 år är faktiskt en väldans massa år när man tänker efter. Jag tycker det känns som att jag var 10 för bara ett tag sen och 15 känns som igår.. Hur som helst så känns det jäkligt bra att fylla år, oavsett siffran, men visst måste jag medge att 18 känns sjukt speciellt och jag kan knappt fatta att jag är myndig nu, galet och galet kul!

Än så länge har min dag varit lugn, har varit i skolan och haft svenskaprov, sen har jag varit hemma och bara tagit det lugnt med mamma och Ted. Senare ikväll kommer resten av familjen hem och även en del av släkten kommer förbi, resten kommer på middag imorgon! Tårtor har bakats och mamma är nu iväg och köper maten jag har valt för kvällen, thai!

Föresten, minns ni att jag skrev att Ted var och köpte ny bil igår? En BMW som var hur fin som helst verkligen! Och idag är det en jäkel som kör in i honom uppe på Knoppen så att bilen blir helt förstörd, felet går antagligen inte att laga heller.. Men det viktigaste är ju att Ted mår bra, men fyfan vilken jävla otur alltså!! Så sjukt jävla tråkigt.

Nu ska jag mysa med Ted medan vi inväntar maten! Och juste föresten, tusentusen tack för alla fina gratulationer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0