HELG!

Veckan har gått så jäkla fort, jätteskönt, och detta blir min sista helg som omyndig liten skitunge, om en vecka blir jag 18, helt galet va tiden går fort! Det känns faktiskt väldigt speciellt på nått vis, och det ska framför allt bli skönt! Ted och jag umgås enbart med folk i Teds ålder och äldre, och då är det en fördel om jag också kommer in överallt, att jag också kan ta ett glas vin till maten när vi käkar ute osv. Sen ska det bli svinkul att dansa på Etage med mina lovely tjejkompisar som en efter en också kommer fylla 18 i år, wihoo!

Är äntligen hemma efter en seg skoldag, en seg busstur och en seg och snorkall promenad från bussen, usch och fy, nu är det alldeles för kallt ute! Ska göra ingenting några minuter nu innan jag ska hoppa in i duschen och duscha av mig segheten, ikväll ska Ted få sova hemma och det blir en riktig myskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0