PRINSESSAN SOM FICK SIN DRÖMPRINS

Jag hade en helt fantastisk alla ♥-dag, bättre än jag någonsin kunnat drömma om. Ska avslöja en stor, alldeles fantastisk fin sak för er om några dagar, åh jag är så happyhappyhappy! Jag kan inte sluta le! Tackar alla gudar, högre makter osvosv för att dom förde mig samma med världens finaste människa. Känner mig som en prinsessa som fått sin drömprins!

Har varit hemma från skolan idag också, och blir nog hemma imorgon också, mår fortfarande inte helt hundra. Myser här hemma om dagarna med mamma, som också är krasslig, och Totte. Idag har vi varit ute i skogen och kastat boll, Tottes favortlek, han älskar bollar! Sen har jag varit och handlat, och inte så mycket mer.

Nu funderar jag på om jag ska sova, eller kanske se på tv, hmm, hmm. Lutar åt att gå och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0