EN VANLIG ONSDAG

Tänkte kasta in ett inlägg nu i pausen av filmen!

Hade som jag kanske skrev igår prov idag, i rättskunskap, va supernervös innan, alltid så svårt att veta hur en ny lärares prov kommer se ut, alla lärare har ju olika mycket, olika svåra osv. Hur som helst så gick det jättebra och det känns så skönt att ha det gjort:) Efter provet stannade jag kvar lite och gjorde klart lite läxor. Sen följde jag med mamma och Moa och handlade innan dom släppte av mig hos Ted.

Sen har jag bara tagit det lugnt, gjort middag till mig och min käre man, och nu är han hos Jonas och jag ser på filmen på femman, får se om jag orkar se klart hela eller om jag somnar i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0