DÅ VA DET MÅNDAG IGEN!

Haft en riktigt bra helg med jobb, middag hos svärmor och söndagsmys! Tycker alltid söndagskvällarna är så mysiga, känner verkligen ingen ångest över att helgen är över. Igår flyttade vi också över första lasset kläder och annat till Hagagatan, va så himla mysigt att vika in alla kläder i den sockersöta garderoben och ställa fram mina saker i hyllorna. Längtar tills vi ska till Ikea och storshoppa, vi fick presentkort där av Teds mamma och Håkan, jättegulligt!

Nu sitter jag i skolan, har en lektion kvar sen ska jag ner på stan och kolla efter ett par jeans hade jag tänkt! Och ikväll blir det förhoppningsvis träning med Sandra!:)

I bilen påväg hem från Gävle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0