:( / :)

Alldeles för mycket pengar borta på kontot, fick en sjuk lön förra månaden å det som återstår av den är alldeles för lite, åh usch va dålig jag är med pengar. Fyy alltså. Å andra sidan gjorde jag värsta fyndet igår när jag och Sandra var på Kupolen! Förövrigt en himla mysig shoppingtur med världens bästa Sandra!

Väntar på att pappa ska ringa så jag kan grina lite att jag har alladeles för få hundralappar kvar på kontot, sen ska jag be han beställa ett par stövlar till mig, ett par svarta Hunter. Föresten så köpte jag ett par röda jeans igår, tror det kommer bli skitsnyggt till converse och en vit, vanlig t-shirt i vår!:) Längtar så vansinnigt mycket till våren och sommaren, ååh!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0