TISDAG

Diggar mitt inlägg från juldagen, hoho, en himla massa text i en salig röra..

Iallafall. Julhelgen har varit lika mysig som alltid:) Det absolut bästa med julen, enligt mig, är att man får träffa alla nära och kära och se lyckan i alla barns ögon när dom öppnar sina klappar ♥ Maten är ju inte heller helt fel, fisken på julbordet är nog favoriten, och en hårdbrödsmörgås med skinka och senap, mums!
Jag fick jättemånga fina julklappar, Ted också. Tusen, tusen tack♥

På juldagskvällen blev d Morden i Midsomer, favoritprogrammet!!, en fet godispåse, hallonsoda & min prins, hundramiljoner gånger bättre än att svina runt på stan som de flesta andra verkar göra på juldagen.

I måndags jobbade jag några timmar, stängde, och åkte till Hosjö. Sen idag har jag varit på stan med Hanna och Clara. Köpte en galet snygg klänning, så himla fin, hade tänkt ha den på nyår:) Annars hittade jag inget på rean, förutom lite till Ted. Vi fikade på Piacetto och sen åkte vi upp på Lugnet och tittade på innebandy.

Nu ska jag ringa Ted, sen sova. Ledig imorgon också, känns fortfarande skumt att inte behöva ställa klockan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0