SÖNDAG

Sitter och skriver hemprov, en söndagkväll.. Ute i sista minuten men jag har verkligen inte orkat, eller velat, tagit tag i det under min första lediga helg på hur länge som helst. Nä jag har bara njutit och myst i helgen, och d va jag värd:) I fredags var jag ner på stan, letade efter en mössa men kom hem tomhänt, eller ja, med ett linne, men ingen mössa iallafall.. Sen lunchade jag med Malin, mycket trevligt. Vi hade en del att ta igen om man säger så:) Sen åkte jag hem, städade och julade, blev så mysigt så. Sen kom älskling hem:) På lördagen tog jag sovmorgon, Ted åkte till Sandviken på jobb och jag åkte ut till Hosjö. På kvällen kom också Ted och vi åt gott och myste med familjen! I morse var jag, mamma, pappa och Clara i kyrkan på familjegudstjänst. Adam går på Kyrkis en eftermiddag i veckan, man får pyssla, sjunga och så, jättemysigt. Jag gick också på det när jag var yngre. Hur som helst så sjöng Kyrkis-gruppen idag på gudstjänsten, dom var så duktiga, och sen blev det fika i församlingshemmet. Sen åkte jag hem, tog det lungt, jag och Ted åkte och käkade lunch och sen for han till Uppsala och jag till Hosjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0